Poradna Solight DN25

Autor: | Vloženo: 30.07.2017 000 09:05 | Témata: Poradna Solight DN25

Výpad podsvicení displeye

Nabijecka DN25 nabiji zcela bezchybne, ale asi po 1,5 roce pouzivani vypadlo modre podsvicení displeje a Displej nutno cis jedine pod osvicením jinýn svietidlom. Je toto podsvicení displeje opravitelné amatersky, alebo to dela jedine Odborný servis SOLIGHT,alebo tuto opravu nelze uz provesti a zakoupit jinou nabijecku...??
Dakujem za odpoved, GR*-Slovakia
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

  • ENESHOP.CZ

    ENESHOP.CZ

    31. července 2017

    Dobrý den, tak pokud se Vám závada projevila v záruce (v ČR 2 roky), tak bych řešil reklamaci s prodejcem. Následně jakýkoliv servis, nicméně se bohužel bude jednat o nerentabilní opravu ...
    Rádi Vám případně nabídneme nějaký model z našeho portfolia nabíječek:

    https://www.eneshop.cz...

    Váš spolehlivý dodavatel baterií a svítilen www.ENESHOP.CZ

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • ERNEST

      31. července 2017 - ERNEST

      Zel cena teto nabijecky DN25 na Slovensku neni moc mala a presahuje 22€,navíc tudiz predpokladam tuto poruchu u vice nabijecek po zarucni dobe 2r.-SK,cize mozno to nazvat " KAZíTKO vyrobku" a vymena displayModulu by nemela byt nejak narocna a drahá...jenom se to asi zamerne prodrazuje...Pokusim se s timto stavom oboznamit vyrobce...//


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.